Companie

Am inceput productia de materiale pentru finisaje in constructii marca Ceradez inca din 1992, reusind ca pana in prezent sa ne consolidam o pozitie pe piata din Romania.


Produse

Gabbro SRL comercializeaza sub marca Ceradez o gama larga de materiale pentru finisaje in constructii, si anume adezivi, gleturi, mortare, sape autonivelante si amorse.

Toate aceste produse sunt fabricate pe baza unor retete proprii, realizate de specialistii nostri si care respecta in totalitate standardele de calitate europene in vigoare.

Istoric

tehnologia de executie
Pe parcursul anilor s-au realizat succesiv investitii majore in tehnologia folosita in procesul de productie si distributie. Astfel, in 2002, 2007 si respectiv 2009 a avut loc un amplu proces de modernizare, ce a sporit simtitor capacitatea de productie, a optimizat fluxul tehnologic si a condus la largirea gamei de produse Ceradez.

In baza competentelor acumulate de-a lungul intregii activitati, am realizat ca cel mai important aspect este capacitatea de a raspunde eficient cerintelor utilizatorilor, adaugand un strop din personalitatea fiecaruia in produsele noastre.

Misiune, valori, obiective

Misiunea noastra este aceea de a veni in ajutorul clientilor nostri si de a-i satisface pe deplin, prin calitatea si usurinta utilizarii produselor, cat si rezistenta in timp a lucrarilor efectuate cu acestea.


Valorile companiei – profesionalismul, seriozitatea, promptitudinea si managemetul eficient – se regasesc in fiecare dintre angajatii nostri si se reflecta in intreaga activitate Ceradez – incepand cu procesul de cercetare-dezvoltare a produselor pana la distributia acestora in tara. Succesul Ceradez se datoreaza acestor oameni, dar si staruintei si daruirii cu care acestia participa la fabricarea produselor.

Pentru viitor, obiectivul nostru este sa folosim experienta acumulata si valorile ce ne definesc pentru a creste brandul Ceradez prin imbunatatirea continua a procesului de inovare si productie, prin mentinerea relatiilor cu partenerii actuali cat si prin dezvoltarea de noi parteneriate consolidate in timp.